jojjothewiki

Alla inlägg under maj 2011

Av Jojjo - 12 maj 2011 19:49

Precis just nu såhär oväntat sitter jag och funderar på alla ord jag själv kommit på. Rätt många, fast jag tänker nog inte ta upp dem idag. Anyway, ska se på Herr och Fru om typ åtta minuter om jag inte planerat fel.. 

anyway! 

Ses efter det, ev. i reklamen... fast jag tror inte det.. ÅH! Nu spelar Rix FM Boys don't cry... haha!

Lyckliga jag!

Men men, ska köra ut en envis åsna (/bror) ur TV-rummet, eftersom han är "rädd" för alla program jag gillar -.* 

Fjant.


See ya! ☻

Av Jojjo - 12 maj 2011 18:44

Okej, suttit i säkert tio minuter och funderat på vafan jag ska börja med att skriva. Har egentligen otroligt mycket att säga, samtidigt har jag slut på ord. Hm, bra kombo! Eller.. nä.

Anyway, igår mådde jag allt annat än bra. Idag är det ungefär likadant.

Men det är troligtvis ingen som ens misstänker att jag mår dåligt. Både psykiskt och fysiskt idag, faktiskt. Men jag är bra på att bita ihop, i hela mitt liv har jag bitit ihop, lett och döljt smärtan. Det är fortfarande precis så. Jag är fortfarande tjejen som biter ihop och skrattar. Jag är fortfarande hon som ibland kan verka otroligt arrogant medan jag egentligen tar in och lägger märke till det mesta. Inte ens mina föräldrar märker när jag faktiskt mår dåligt. Det är liksom... bara jag. Det där med att leva i konstant mörker... jag skulle nog gilla det. Nu, i alla fall. Vanligtvis är jag öppen om nästan allt, men när det kommer till bekymmer och sånt som bryter ner mig, då stänger jag och låser. Jag vill vara ensam med mina bekymmer, lösa dem utan att tänka på hur många jag berättat om det för. Jag skapar varje gång det blir såhär ett personligt helvete, men gissa vad... det är avkopplande att komma dit. Så jag borde kanske kalla det för personlig himmel.

Det där med att jag inte vill berätta för någon i min familj eller någon av mina vänner för att jag inte vill att dem ska tänka på det och kanske må dåligt. Har faktiskt inte den blekaste aning om varför jag tänker så. Jag själv älskar (kanske otrolig dålig förklaring i just det här sammanhanget men..) när människor kommer till mig och berättar om problem. För jag känner mig behövd, sedd... levande, då. I och för sig, jag har enkelt att lyssna men inte riktigt störas av vad personen säger, det kanske bara är jag som har så... men det verkar otroligt. Men men, jag har inte en aning om varför. Det bara är så, helt enkelt. Behöde bara skriva av mig!

Anyway, ha det bra people ♥

Av Jojjo - 11 maj 2011 19:46

If you would live in my dreams everything would be incredible dark. You wouldn´t like it, cause my dreams aren´t made of how you like it. My dreams are made of my wishes, the way I like to live. A life full of darkness, coldness and pain would be the perfect place for me. I would wake up happy every morning. Then I would be remembered about the pain in the cold air, but I wouldn´t have the opportunity to see it. The darkness would kill my eyes..

Av Jojjo - 11 maj 2011 19:22

Förra sommarn såg jag typ halva Avatar, filmen med blå saker, eftersom jag och mammas dåvarande vän såg på en bärbär DVD så dog den såklart. Därför har jag bara sett halva, anyway. Nu är det så att vi ju var hos pappa förut för att vi skulle fira honom lite lätt, allt för att plåga folk. Och sen sa jag att jag ville se på någon film, också frågade jag om jag fick låna med mig en. Vilket jag fick, så kollade jag bland hans filmer, och till min EGNA STORA förvåning hittade jag avatar där. Shit va förvånad jag blev. Så nu ska jag se på hela avatar ikväll x)


Lite bilder från idag då:

    

   See ya! ♥

Av Jojjo - 11 maj 2011 18:35

Gush, varför är alla så elaka? Hon är ju otroligt gullig och begåvad. Praise her people.


Av Jojjo - 10 maj 2011 20:49

Ja, älskar låten. Eller egentligen inte, men älska refrängen. ☻

 

Av Jojjo - 10 maj 2011 19:55

Jag har en hobby. Eller tja, inte en hobby kanske. Men alla frågar "är det din nya hobby eller?" så nu kallar jag det de. I alla fall, jag har kommit på att jag älskar att driva folk till vansinne. Dessutom är det rätt kul att bara driva med dem också x)

Jaja, nu ska jag sluta babbla om det. Så nu går vi över till varför jag sitter och tycker synd om mig själv;

jag paddlade kanot idag. Fick superont och nu ser jag dessutom ut som en misslyckad pepparkaka (a)

Mina armar är dubbelt så bruna som i morse, haha.

Gah! Ingen skola imorrn och nu har jag inte riktigt någe att skriva. Juste, pappa fyller år imorn. Kan ju säga att jag inte har någon som helst present. Men shit the same. 


Woho! Kom nyss på att House börjar om ca en halvtimme *lycklig*

Haha. Jaja, orkar inte skriva mer nu. See ya ♥


 

Av Jojjo - 9 maj 2011 21:24

Okej, jag SKA ge mig

Tredje idag.. lovar att detta är det sista!

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards